Wednesday, July 04, 2007

ini



Apa ini? Ini adalah kotak putih yang kosong. Jika anda perhati betul-betul anda akan nampak:

1. Kotak biru dengan tulisan 'polygonz art studio' dan bubble-bubble putih.
2. Diikuti dengan keluarnya teddy bear, benda-benda pelik, dan pensel, berserta nama 'Jay'.
3. Kemudian jatuhnya perkataan 'graphic' di sudut kanan anda.
4. Dan diakhiri jatuhnya perkataan 'studio' di kiri anda.

Tak percaya? Tanya Ijad. Hahaha.. Saya tak pandai jugak nak letak montaj awak ni. Siapa tau? Angkat kaki please~

5 comments:

Anonymous said...

ampessssssssss jetttttttttt......ingat jadi..pelik lak tgk bila putih je..ingat komersial break...adehhhh...poning kepalo den...

jetjetsemot said...

hahahha.padan muka dikenakan den..komersial break pulak die hengat..hahaha..pegi la tanya orang yang bijak pandai..tanya den ni, apela kejadahnye kan..jahil mahil ni..

Anonymous said...

hahha..jet2...ijad ingat dah boleh..ckp penuh kompiden.."tgk jgn tak tengok"..upanya...putih je....hahahaha...adeh sakit perut ku...

kaSyah said...

xde pun...hehe..ni permainan minda ke pemainan emosi ni...haha

Anonymous said...

dua2 sekali boleh..huhuhu....but lebih pd emosi la...emosinya bila mau meletakkan montaj nie dlm blog..tak jd2..begang nyerrr..hah..itu emosinya...