Tuesday, June 26, 2007

fakta kehidupan


Sebelum berkerja keras menaip report, aku nak berkongsi ilmu dan fakta menarik yang aku dapat dari buku bertajuk 'ABC of Sexual Health':

1. Men show more attraction to VISUAL sexual stimuli, whereas women are more attracted to AUDITORY and WRITTEN MATERIAL, particularly stimuli associated with the context of a loving and positive relationship.
Tafsiran aku: Lelaki pandang rupa. Perempuan suka kena ayat dengan dapat surat.

2. There is evidence that women are more attracted to more powerful or socially dominant men.
Tafsiran aku: Artis seperti Jehan Miskin? Ahli politik seperti Khairy? Hmm...bukan semua kan?

3. Self-esteem and social success seem to have a sexually enhancing effect, possibly more so in men than women.
Tafsiran aku: 'Kejayaan bilik tidur bermula di dalam diri anda.'

4. In a sample of people aged 80-102 years, 62% of men and 30% of women were still sexually active.
Tafsiran aku: Wooo..62%?80-102 tahun??? Teringat aku satu iklan ni kata:' Life starts at 61 if you forgot to start it at 40.' Betul rupanya...

5. Florence Nightingale said:'I have lived and slept in the same bed with English countesses and Prussian farm women. No women has excited passions among women more than I have.'
Tafsiran aku: Florence Nightingale lesbian ke?

Ini saja yang boleh dikongsi dikalangan kalian yang berumur bawah 18 tahun ni. Lain-lain fakta seperti apakah saiz dildo terbesar yang dinyatakan dalam buku ini, biarlah rahsia. Aku pun pening-pening baca benda pelik-pelik. OK~

4 comments:

Pengurus Za said...

aku tahuuuu
saiz dia besor..tatot sgt~

bzz said...

Cik jett... saya ingin meminjam idea awak utk entry seterusnya... tq...

jetjetsemot said...

hahah..fizatul..kamu bijak sbb ko da tgk itu gamba..takot kan..bodo btol..haha..

bzz..yeh..silela..kecil tapak tangan, nyiru saya tadahkan..

Anonymous said...

oh...saiz dildo..ngeh..ngeh

dildo nama tempat tu ke?mesti besar kot