Saturday, February 03, 2007

selamat..selamat..selamat hari raya




Hari ini hari jadi peminat fanatik, Natrah. Dia berada di Bristol, United Kingdom buat masa ini. Bukan main lagi Natrah. Menyambut hari jadinya melepasi garisan-garisan sempadan antarabangsa. Sangat 'posh' ok. Walaupun berada di UK, tapi Natrah tidaklah menyambutnya bersama-sama kami kerana fakta menyatakan bahawa Bristol bukanlah Preston dan Preston bukanlah Bristol. Arakian tak dapatlah Natrah makan pai hasil buatan Biskut muka yang dibuat pagi tadi dengan daya dan kasih sayang yang ulung. Khas buat Natrah, tapi menjadi jamuan perut kami. Dua jenis pai dibuat oleh Biskut muka.
1. Pai strawberi,
2. Pai lemon.

Hasilnya sangat memberangsangkan dan aku sangat suka pai strawberinya. Sodap dimakan begitu saja. Gambar di atas adalah hasilnya, sebelum dan selepas proses pembakaran. Dan ya, sebelum itu 'main course'nya adalah nasi beriyani. Betapa meriahnya sambutan hari jadi Natrah tanpa tuan punya badan di sini [haha, best woo makan]. Mesej dari Natrah tadi:

"Yo jet.ia di bristol before ke londang hehe.then aku ke dublin ya jet.syok sambut besdayku sini hihi.ni kat tesco hehe"

Londang Natrah adalah London sebenarnya. Sila jangan tertipu. Kalau pergi ke Londang bagai, macam merentas segala benua di dunia ni la kau Natrah oi. Semoga hari kamu baik-baik aja Natrah. Kami di Sharoe dan wasaii mendoakan agar kamu panjang umur, murah rezeki dan dipermudahkan urusan dunia dan akhirat. 22? Oh, hargai tahun itu..

5 comments:

Minci said...

yer.. i like the stroberi one oso.. resepi lemon nampaknyer kena tukar.. enggak brp syok makannya..

ooo.. natrah di tesco rupanyer.. maka nak pesan suruh beli donut.. hehe~~

jay aizat said...

oo..ari jadi natrah...selamat hari jadi...moga cepat membesar yek...hehe

Anonymous said...

hepi besday nad!!
kerana mu
kami dpt makan pai kakmin
hehehe
selalu la sambut besdey ek
(^__^)v

jetjetsemot said...

ye..kite kne smbot sume ari jadi org yg di kejauhan spy dpt makan sgale kek dan desert yg ade di muke bumi ini..oo..sbenanye kite kne makan dgn eskem..syiok woo!

besa sgt ke tesco kat bristol tu..sebesa yg kat leyland ke..blom smpt smpi tempat air, da mati haus da..ngeheh..

Minci said...

ahahahahahaha~~~