Thursday, April 10, 2008

besday again


Sekadar ucapan ringkas, yang memang telah lama aku 'plan' nak 'publish' sebagai sebuah isen di Wasaii:

Selamat Hari Jadi, Bzz!

Semoga tercapai segala hasrat dan menjadi Muslim yang lebih baik, dunia dan akhirat. Amin! Nanti kami buat kek dan makankan bagi pihak. Haha. Enjoy your special day!

3 comments:

myra sakit perot said...

spenderman,
happy birthday !!

ur metropolitan dweller.

bZz said...

Thank you very much...
Cannot say a wordlah...


Nanti kek tu awak pos la ke mari ek... Tq aa jett... Semoga impian awk pun sama tercapai. And dpt jawab soalan dgn lebih baik lepas ni...

"...Sila lah, silalah makan lagi. Jgn segan2... Tu kuih tu ambik.. La sateynya kenapa tak dimakan? Jemput2... Takyah malu2. Buat macam rumah sendiri.. Nasi banyak lagi kat belakang tu... Cedok cedok..."

jetjetsemot said...

myra.ahahh..

bzz..yeh, nanti btol2 belanja makan nasik ok..mekaseh..