Thursday, October 11, 2007

aidilea

Create your own banner at mybannermaker.com!


Tiba-tiba aku yang bersemangat untuk beraya pada hari Sabtu telah dipaksa beraya pada hari Jumaat. Terkejut seraya berkata 'opocot' kerana dapur tak berasap dengan lauk raya lagi, daun musim luruh di halaman rumah masih tak bersapu, dan baju raya 'pinjam' masih tak berbasuh. Maka dengan keterkejutan yang tak seberapa ini, selamat hari raya diucapkan kepada pengunjung-pengunjung Wasaii Studio. Maaf zahir dan batin atas segala salah dan silap yang dilakukan sama ada secara sengaja atau tidak. Semoga lebaran tahun ini membawa seribu pengertian kepada kalian. Salam hormat dari kami di Wasaii.

7 comments:

bzz said...

"Ehhh abg ERA, saya nak tujukan lagu ini pada Cik Jett n Warga Wasaii yg tengah memasak didapur tu. Juga kawan2 dan jiran2 matsalehnya yg tengah menyapu sampah kat luar. Dengan ucapan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin. Ckp kat dia org, ingatlah org yg tersayang bile makan tu ek...

Ehhh kejap-kejap bang... Betul ke dia org kat sana raya Hari Jumaat?"


..... "Ya, ini lagu yg di minta oleh En Bzz... Dendang Perantau... Ucapan lain korang pun dah dengar kan?"

Minci said...

hehe.. baju kurung kedah kau.. :P

jetjetsemot said...

bzz..mekaseh dendangan lagunya..nak versi rock plis..haha..selamat hari raya..maaf zahir batin too..btol la kitorg raya hari jumaat..siap nanges2 akibat tensi..haha..

minci..yeh..mekaseh baju kurung kedahnya..tapi baru pakai satu..lagi satu, nak pakai bile?

Nur Amirah Shaharom. said...

Erm, Slmat beraya ye Jet.
at least jet tak mcm abg sppu saya yang tefon umah opah nanges2 tsengguk2 sbb thn ni tak dpt balik raya and raya kat sabah.
baru sabah..

jetjetsemot said...

heheh..nur amirah tlg tanyakan abg sepupu kamu tuh, nak trade places dengan kami disini tak..heh..tapi xpe, air mata lelaki sgt meng'turn-on' minci..

Minci said...

sejak bila ok aku 'turn-on' dgn laki2 yg nannes2?

huhu.. weiii.. aku tetiba teringin nk ambik gambar hari raya...

jetjetsemot said...

ayoo..marila kite amek gamba raya wiken ini..just for fun..hahah..matila meraban