Thursday, September 06, 2007

merah


Arggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh..

Dalam masa-masa begini, aku mau cuma suara aku didengari.

Aku mau kalian tau bahwa aku masih di sini.

Aku mahu waktu terhenti.

Aku inginkan sepi.

Aku mau sedih itu berlalu pergi.

Tapi aku tak mau sendiri.

Saiko? Yeh, adik-adik. SAIKO datang lagi. Dengan permainan guli terbang. Cuma letakkan guli di tapak tangan adik-adik, dan tenung sehingga ia terawang di udara. Gerakkan mata ke kiri dan ke kanan, nah, terbang bukan? SAIKO!

.............just

.................want

......REALLY

..........want this

...................to

END


Picture credits to: Anger management for teens.

4 comments:

Anonymous said...

jom botakkan kepala :-p

Minci said...

uwarghhhh.. apakah belenggu yg menikam jiwa dikau ini...

'wajahmu merah... lalala merah..'

adakan lagu mcm tuh? lagu rock kalo tk silap..

Anonymous said...

why ha?
wats wrong..
mintaklah st john kakmin..dia ada banyak..

kamin..kasi dia kamin..kamin x sian ke kat dia..

jetjetsemot said...

amuro..kenot botak one..nnt masok api melaka..tanak den..

minci..belengu ku..mungkin kerana aku mmg gile seadenye..miahah..mm..itu lagu 'namamu merah' lah..ade lagu tuh..grup def gab c..apela kamu ni..

yg sebok..st john apeka?apeka?haah..kasik i..sian i..