Thursday, August 30, 2007

shit happens


Rotasi belajar aku tidak berjalan sebagaimana lancar yang aku inginkan. Arghh! Aku berasa sangat ‘tension’ dan ‘tak berguna’. Sakit kepala memikirkannya, memandangkan aku tidak mempunyai inisiatif untuk merajinkan diri. Aku jenis yang memerlukan orang untuk ‘organise’ aku. Aku dah usaha untuk meng’organise’kan benda di ‘side’ aku sebagai seorang pelajar, tapi jika benda tak di’organise’ di ‘side’ pengajar, aku tak dapat nak berfungsi dengan baik juga. Tolonglah! Tolonglah! Jangan sangka semua orang sama iaitu mempunyai inisiatif. Kalau kau tak tolak aku dari ‘paltform’ itu, aku takkan buat ‘bungee jumping’ yang sepatutnya aku lakukan. Faham? Faham? Arghh! Sangat…sangat tertekan. Bagaimana cara untuk menjadikan diri lebih baik? Aku adalah orang yang memerlukan ‘guidance’. Jika satu atau dua minggu pertama aku ditunjukkan dengan cara bagaimana untuk menggunakan waktu aku dengan baik, insyaAllah aku mungkin akan pandai untuk berdikari di kemudian harinya. Lost. Lost. Dan risau.

Some people are just not born to take the lead. Will you not understand??

Need to be a better person…

Need to keep the spirit alive….

Need…HELP!

8 comments:

Minci said...

meh kasik tiup spirit yg alive.. foooohhhh..

mcm nih lah.. esok ko gi angioplasty.. ko boleh senaraikan indication, bla bla bla.. pastuh tanyakan lah pasal triple vessel disease tuh.. ha ha..
pastuh kalo sempat gi zoo.. ambiklah gamba ngan fon kau.. :P

Pengurus Za said...

hahaha..
eh..bukan gelakkan ko
gelakkan tajok tu..teringat omar tadi
pasal shit..sheet tu..

jgn gelabah la
aku yakin..ko tanpa guidance pn akn berjaya
seperti mana ko berjaya berdikari tanpa aku di sharoe nnt
ewahhhh..

Anonymous said...

woww..
st john kakmin musti ada lagik..
kamu gi mintak sama dia ok~~ lov u

Minci said...

eyy.. tkleh rosakkan anak dara org lain dgn St John tuh.. ha ha

Anonymous said...

u tak perlukan org lain utk organise kan hidup u... u boleh lakukannya sendiri. rancang ape yang u buat dan senaraikannya mengikut masa yang kamu perlukan. perlahan2 pun takpe asalkan ia boleh menjadi semakin baik.jgn stress2 tau jet... gud luck

*muacks*

jetjetsemot said...

minci..ur tiupan angin spirit tak sampai..

kakfiza..yeh..yeh..i'll try my best..u tekke di tempat sana..

ngantok..wht st john?bukan st wort eh?haha..ape korg ckp neh..

kamen..aku x paham ko ckp ape..

amuro..yeh, tengs a lot..i'll try my best..insyaAllah..

bzz said...

Can i help you?

jetjetsemot said...

bzz..yes plis..kill me..and let this pain die..haha..no lah..sy ok sje..will let u know, if anything..tengs neway..