Wednesday, May 02, 2007

nak cuti please!


Bosannya..........................aku nak cuti la wei!! Kasilah aku cuti. Kenapa pertabalan Agong, aku tak dapat cuti? Kenapa hari buruh, aku tak dapat cuti??? Kenapa hari wesak, aku tak dapat cuti jugak? Kenapa? Kenapa? Otak nih penat. Desperatenya...Aku nak cuti. Nangis~

8 comments:

myra said...

saje je nak kasi kamu tensi..
saya cuti 10 ari

pengurus za said...

nk cuti jgk..haih~
kenapa kamu cuti 10 hari..lame tu..nak!!
takpe jet, aku dah pikir, cuti summer nnt nk jalan2 sampai lebam sbb siang dia panjang..nnt kite plan elok yer~

Anonymous said...

adehh..sian lak tgk korang....ijad amik cuti seminggu for this week
....sian korang...adehh

Biskut Muka said...

oh.. summer kang aku nak dok dlm rumah jer.. mamo gi jalan.. haha

pengurus za said...

kakmin takot itam yer? nk dok dlm rumah je? hahaha~

jalan2 ler..baru gumbire hati!

jetjetsemot said...

aku nk jalan..aku nk jalan..kne plan..fiza..cpt buat plan..tp kne ade time dok ruma..dok ruma pon nk kne ade jadual..hari pertama, cr buku cek..hari kedua cr wayar kamera..hari ketiga cr thumb drive..hari keempat..kemas buku dan tempat tepi tingkap tuh..hari kelima kemas pintu rahsia..haaaaa...byknye nk buat..matila..

o..ye..natrah..kamu org buddha ke..kemaen lasak kamu cuti wesak..

Biskut Muka said...

ooooo.. aku ada satu cadangan jalan2..jom main maze kat York..dia bukak masa summer..

jetjetsemot said...

apeka maze tuh..aku tau mace ye la..haha..yg buat baling2 men band tuh..hahaha..org gile..ye,akibat tekanan, aku da bg cuti kat diri snirik..lantas rasekan!!bngon, tido ingat ssc..dasat kan?nightmare u know..