Thursday, May 03, 2007

album wasaii...dapatkan di pasaran


berita baik untuk semua peminat "wasaii gangstarz". album mereka telah berada di pasaran bg memanaskan atau mengkucar-kacirkan lagi industri muzik melayu di persada antarabangsa.....album ini memuatkan 2 lagu sahaja..(bajet tak cukup artis manyak lari payment lambat). Dengan adanya kelahiran album sulung ini...ia dapat mengukuhkan lagi label wasaii studio di mata dunia dan juga peminat fanatik artis wasaii di luar sana...huhuhu.....beli album percuma kek dr mereka (homemade).....kek boleh di tuntut di ruamh mereka...so marila kita beramai2 pergi serbu ke rumah mereka bg mendapatkan kek yg lazat itu...dengan syarat anda membeli album ini...rugi sapa yg tidak memilik album ini...

7 comments:

Benny said...

Hi there. Nice to see you blogging!
I wonder if you haven't heard of the new community pointed not only to make money, but to change the Internet as well!
Here is my A Global Community Blog,
and here is the link to get started now.
benny,
Here are some of my blogs, dont hesiteta to email me if u'd like to link-exchange!
Adriana Lima Pictures
The Buyer's Guide For Men
Bikini Girls

jetjetsemot said...

what la benny..bikin bisnes kat sni plak..

wei..gile ke..album je lak die gi jual..tp bile putar kaset die kosong..xde lgu..artis tgh ketandusan idea akibat xde cuti..wahaha..

Anonymous said...

hahaha...lawak la benny nie...this album just for dummy la...just to make fun...apa la si benny nie...kang aku buka syarikat blog baru kang...hahaha

Biskut Muka said...

uiks... apa ini? samseng juak..

hahaha.. album apa nih??????? siap ber'kek' jugak. korang buat kek ker kat umah??

apa2 pun.. idop wasaii..

pluginbaby said...

mana nk beli ni? ebay ade ke? hehe

jetjetsemot said...

tatau la..beli je la dalam alam imaginasi anda..haha..

Anonymous said...

ebey tak jual coz nk jg kualitinya...dptkn di kedai dunia angan2..ingat tau nm kedai tu...