Tuesday, April 10, 2007

huhhu...salam...nie poster yg jay rs plg lm nk lukis...coz tengkorak tu agak susah mau bayang...melainkan nampak tengkorak depan mata...but sgt2 simple...jay rs tak lawa...poster nie jay buat sempena filem terbaru yg akan berada di seluruh panggung di malaysia,indonesia,siam....dan tak lupa gak di preston...huhu...dibintangi oleh raff,boss,jetjetsemut,biskutmuka dan pengarah penerbitan jay aizat...huhu

9 comments:

jay aizat said...

sori agak simple...poster film ini sempena kebangkitan wasaii production bg mengatasi rekod filem "jgn pandang belakang"....yg telah mengutip pungutan sejumlah rm410ribu dlm ms satu hari...mana tau "wasaii ghost" blh pecah rekod...

jay aizat said...

berkisarkan the horrific life sekumpulan pelajar kolej....huhu..pandai2 je aku reka cite

jetjetsemot said...

oi..jadi pelakon plak die..x nmpak tengkorak neh..

Biskut Muka said...

wahhhhhhh... terus aku nak buat sinopsis;

Mengisahkan mengenai sekumpulan pelajar yang melanjutkan pelajaran di luar negara. Pemergian mereka pastinya dirindui oleh ibu bapa,kekasih serta rakan2. namun, apa yang mereka tidak ketahui ialah mereka juga dirindui oleh hantu2 Malaysia.
Oleh sebab itu, roh2 yang dikenali sebagai Wasaii Ghosts ini telah bersama2 menaiki kapalterbang untuk ke UK supaya dapat tinggal dgn pelajar2 ini. Hantu2 ini telah memilih identiti Wasaii Ghost sekadar untuk mencapapkan diri dgn lebih berkesan.
Apakah reaksi para pelajar ini apabila mengethaui Wasaii ghost berada di samping mereka? Apakah yang dilakukan oleh Wasaii Ghost terhadap mereka supaya mereka sedar akan kewujudan WG? Bagaimanakah konflik ini diselesaikan? Kedamaian atau kemusnahan?


HAHAHAHA

pengurus za said...

gile arr saiko..tatot!!

jay aizat said...

huhu...tengkorak ada kat sebelah kanan kat bwh skali...cuba teliti btl2...jay nk cuba sbg sinopsis yg biskutmuka buat...sebnrnya hantu atau roh2 ini sentiasa berada di sebelah pelajr2 itu bg menuntut sesuatu..huhu....

daju said...

wahh..filem plak..maju..
haha..bile tygan di pawagam berhampirn..heheh..

Biskut Muka said...

menyesal baca nih sblm tido.. terus aku tido bukak lampu...

jay aizat said...

dah ditayangkan....huhuhu...biskut...kau takut ke...huhu...sori ye....ingat aku nk tulis lagi pjg sinopsis tu but nanti korang takleh tdr lak...huhu