Tuesday, January 02, 2007

Jetjetsemot sudah 23 tahun


Jetjetsemot : Menjangkau Usia 23 tahun

oleh Biskut Muka

Majlis sambutan harijadi ke-23 Jetjetsemot*, penyanyi lagu Unintended, dikhabarkan telah diraikan di satu lokasi rahsia di UK semalam. Jetjetsemot* merupakan salah seorang artis Wasaii Studio yang kini sedang berkolaborasi dengan produser album muda Boss Brahim* untuk menghasilkan album kompilasi debut studio ini tidak lama lagi.

Majlis tersebut diadakan secara sederhana dan hanya dihadiri oleh ahli keluarga serta rakan terdekat jetjetsemot*. Organisasi yang telah tampil utuk menaja acara ini termasuklah ASDA, Woolworth dan George. Menurut Pengurus*, George akan mensain kontrak dan mengambil Jetjetsemot* sebagai model untuk memperagakan pakaian mereka nanti.

Jetjetsemot* telah dijemput di kediamanannya oleh seekor arnab merah jambu dan dibawa ke lokasi dengan menaiki kereta ala2 Flinstone. [baca: jalan kaki jer].

Memandangkan saya wartawan yang paling malas dalam majalah Remajha ini.. maka diringkaskan cerita...

Photobucket - Video and Image Hosting


Hidangan makan malam telah ditaja oleh syarikat kepunyaan Pengurus* sendiri iaitu Obses Laksa Catering. Antara menu yang dihidangkan ialah Laksa Johore, Puding Coklat, Keropok Ikan, Keropok Udang dan air Oren Sunquick. Kek harijadi Jetjetsemot* pula telah ditempah khas daripada Secret Recipe Preston dan merupakan kek lobak bericing butter cream.

Photobucket - Video and Image Hosting



Upacara membaca kad dan membuka hadiah sambil mengambil gambar menyusuli aktiviti makan-makan.

Saya tidak berkesempatan untuk menemuramah Jetjetsemot* mengenai buah fikirannya setelah menjangkau usia 23 tahun ini. Yang pasti, Jetjetsemot* gembira walaupun senyumannya dalam gambar sentiasa menampilkan raut wajah yang nervous dan poyo.

3 comments:

Anonymous said...

meriah sekali sambutan bday bila mendapat jadi artis rakaman~

Minci said...

nama pun artis kan... :P

jetjetsemot said...

haha..aku suke isen ni banget!!tengs yasmin..lawok bapok..