Wednesday, May 14, 2008

pertengahan exam yang belum tamat lagi


Aku tak menangis sewaktu pulang tadi.

Aku juga tak tersenyum lebar.

Aku hanya berasa, 'Hah! Mampus kau.'

Aku cuma fikir tentang makan dan tidur sepanjang perjalanan.

Kalian kan tau, 'Bonda memang macam tu. Kalau tak cukup tidur dia meragam.'

Alhamdulillah. Aku dapat tidur dengan lena di atas katil aku yang empuk. Tanpa sebarang gangguan. Nikmatnya. (Skrip pelajar yang cemerlang akan berbunyi begini: 'Alhamdulillah. Peperiksaan berjalan lancar.' Sayangnya aku tak cemerlang.)

I would love to say I did well. I would love to say I nailed it. Let bygones be bygones. The battle has not been won. But at least I tried. If this one's not for me, then it is not for me. It is as simple as that.

Bak kata Nad Nad: Waddahek~

All the best to my fellow friends who are going out for the fight today. Baez, Fiza dan Minci. Kata-kata semangat dari Jet, ketua kelab 'boxing' wanita: FIGHT-OO!

2 comments:

bzz said...

Awk kan hebat. Mesti ok punya...

Tapi jgn meragam aaa...

puteri nad said...

hehehehe
figh toooooooooooooooooooo oh!!