Thursday, April 10, 2008

teg teg


Haha. Terima kasih kepada Baez dan Nad Nad atas 'tag' ini. Aku benar-benar terhibur membuatnya.

The rule is simple. Turn your ipod/mp3/mp4/winamp/phone mp3 player on, have your songs shuffled and write down the answers below according to the shuffled list (no need to suit the songs with the question). It may sound ridiculous at one time but continue-lah answering. :)

'No cheating!!'

1) IF SOMEONE SAYS "IS THIS OKAY" YOU SAY?

Jambatan Mana - Elyana

2) WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?

Kasih Berkalih Tuju – Elyana

3) WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?

Laskar Cinta ‘Chapter One’ – Dewa
4) HOW DO YOU FEEL TODAY?

Takkan Melupakanmu - Radja

5) WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?

Kamu - Nitrus

6) WHAT IS YOUR MOTTO?

Kalis Rindu - Elyana

7) WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?

Pendosa – Sheila on 7

8) WHAT DO YOU THINK OF YOUR PARENTS?

Dengarkan Aku – Andra and the Backbone
9) WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?

Engkau - Nidji
10) WHAT DO YOU THINK OF YOUR BESTIE?

Laskar Cinta ‘Chapter Two’ – Dewa

11) WHAT DO YOU THINK OF THE PERSON YOU LIKE?

Tak Ada Yang Abadi – Jikustik

12) WHAT IS YOUR LIFE STORY?

Hanya Ingin Kau Tahu - Repvblik

13) WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?

Mudik – Radja

Hei. Kenapa kawan-kawan aku fikir aku pendosa? Haha. Wow. Aku rasa jawapan yang diberikan di atas sangat kena, bertepatan dan menjawab soalan seolah-olah aku menjawabnya dari hati aku sendiri. Dan untuk pengetahuan kalian:

Mudik adalah kegiatan perantau untuk kembali ke kampung halamannya. Mudik di Indonesia identik dengan tradisi tahunan yang terjadi menjelang hari raya besar keagamaan misalnya menjelang Lebaran. Bagi sebagian besar masyarakat Indonesia, khususnya masyarakat Jawa, Mudik boleh dikatakan sebuah tradisi yang mutlak harus dilaksanakan. Pada saat itulah ada kesempatan untuk berkumpul dengan sanak saudara yang tersebar di perantauan, selain tentunya juga sowan dengan orang tua. Wikipedia

Aku memang nak jadi mudik bila aku besar nanti. Pembalik kampung yang tegar.

Sila buat, sesiapa yang berkenaan: Zu, Wani, Deanna, Sid, Majod, Bzz, dan yang tidak menyekutukan Allah.

8 comments:

myra merempit said...

kahkahkah..

tak ada yg abadi..
x larat gue..
hihihi

wat is ur motto?
kalis rindu!!

mp3 kome penuh ngan lagu melayu,ana kagum

shank said...
This comment has been removed by the author.
bZz said...

Dari bebanyak lagu tu...

Mana satu yg awk suka and mana satu yg betul jawapannya...

Hahh... jawab jgn tak jawab...

baez-kun said...

muahaha
sankiyu jet kerana sudi membuat tag
saya bangga dengan anda
tapi sgt kelakarlah
part ni

7) WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?

Pendosa – Sheila on 7

muahaha pendosakah engkau>?

jetjetsemot said...

myra..tu la pasal..tak ada yang abadi!nmpak player ka?dan kalis rindu motto lambang heartless..bluwek..

bzz..dri bebanyak?skang sy suke elyana..eheh..dan sume jawapan di atas adalah betol..

baez..hahah..i pon gelak2 mendapat jawapan pendosa..eish..we are all sinners..sikit byk Allah je yang tau..

baez-kun said...

terus insop mode seraya berteleku di birai katil nan usang seraya menangis akan kesalahan lampau yang telah dilakukan!

goodluck jua utk exam jet-kun

sheilazrien said...

weyh jojet..
aku da penah buat tag nie..so skip la eh..ade tag baru sile s0und eh~
:p

jetjetsemot said...

hehe..baez..harus insap ok..

majod..no problemo..