Monday, November 26, 2007


Dengan penuh hikmah dan takzimnya, aku selaku aku, ingin mengucapkan 'Selamat berjuang' kepada kanak-kanak Ribena yang akan menduduki peperiksaan bermula pada esok hari bersamaan dengan 27 November 2007 hingga 29 November 2007. InsyaAllah, aku sentiasa mendoakan kejayaan kalian. Semoga Allah menenangkan hati, melapangkan dada, menajamkan fikiran, dan melancarkan lidah kalian di hari-hari peperiksaan. Amiin.

Sila patahkan kedua-dua belah kaki anda. Chaiyok!

Sumber gambar: Guzer

10 comments:

kaSyah said...

selamat berjuang kakak2 semua..

patah kaki takpe, jgn patah semangat ;P

Minci said...

good luck juga

jetjetsemot said...

kakak sape?eh..btol la..memang kakak-kakak pon..pande la die ni..

kamenci..kak fiza tuh, die gi manchester arini..sejak die gi manchester, die tak pandai jawab salam..aku ckp, 'ok, assalamualaikum'..die leh jawab..'ha..ye..'

pala hotak die..kena marah lgsg..hamek..

bZz said...

Sape pekse? Kamu? Kamu juga? Semoga selamat menjawab nanti aaa... Ingat ye anak-anak. Jumjumatun, Tengkorak... Ainun, Mata...


*So... ini ke misteri kehilangan tulisan awk Jett selama ini?

jetjetsemot said...

bzz..hahah..sy x hekzem pon..sy hakzab je..sibuk2 tang orang lain exam..haha..mnyemak namanye..ye.ye..nnt ada lah tuh nak dicite..

Minci said...

ahahaha.. tambah lagik..
uzunun..telinga..
qittun.. anak kucing
mauzun.. pisang

bZz said...

ouhh. takde terlibat ke...
ok cete jgn tak cete...

WaWa said...

aku tertarik dengan gambar itu. haha. kelakar.

Pengurus Za said...

alaaa kak jet
kite tak perasan la kak jet kasik salam
bising time tu
ade ketapi, kan? kan?

jetjetsemot said...

bzz..da cite..

minci..waa..pandenye bahse arab die..

wawa..yeh..cun eh?dan kelaka..pasal tu la aku amek..hehe..

fizatul..sule nak..ha?sule..[sula]